Privacy verklaring

donderdag 1 september 2016

Crochet and bicycle ride

Ik ben druk bezig met de rand van de Vibrant Vintage blanket en hij wordt me toch mooi ! Ik hoop hem na het weekend helemaal af te hebben.

I'm busy with the border of the Vibrant Vintage blanket and I realy like it ! I hope to finish it after the weekend.


Gisteremiddag weer een mooie fietstocht gemaakt van ruim 40 km. Rondje Nederweert Eind, Leveroy, Heythuysen, Heibloem en onderweg weer een aantal foto's gemaakt.

Yesterday afternoon we made a bike ride of 40 km. Our trip went through Nederweert Eind, Leveroy, Heythuysen en Heibloem. On the way I made a few pictures.


Bij onze eerste stop was een veld waar heel veel zwaluwen aan het rondvliegen waren. Michiel kan daar zo van genieten ;-)

Our first stop was at a field where a lot of swallows were flying. 


Prachtige libelle op schrikkeldraad.

Beautiful dragonfly on barbed wire.


Natuurgebeid de Kwegt waar Michiel regelmatig vogeltellingen en/of onderhoud doet voor verschillende natuur verenigingen.

Nature reserve De Kwegt where Michiel does bird counting and/or maintenance for different environmental associations.



Schapen met zwarte koppen en poten vind ik altijd zo leuk en als ze dan een bruine vacht hebben, maakt dat het helemaal af.

Sheep with black heads and legs I always find so lovely and if they have a brown coat, they joy is complete.


Toen we door Heythuysen fietste, stopte we even bij Wolwinkel Brei & Allerlei (klik). Ik was er nog nooit geweest en terwijl Michiel Bowy even liet rondlopen, ging ik even binnen kijken. Hele mooie garens zag ik en besloot om een aantal bollen te kopen voor een omslagdoek. Gisteravond meteen 1 bol opgehaakt om te zien hoe het wordt ;-)

When we cycled through Heythuysen, we stopped at a yarn shop. I never been there and while Michiel walked with Bowy, I went inside. They had beautiful yarns and I decided to buy some for a shawl. Last night I crochet 1 skein of this beautiful yarn to see how it will work ;-)


Het garen heet Creative Melange DK van Rico design. kleur 003.

The yarn is called Creative Melange DK from Rico Design, color 003.




11 opmerkingen:

conny's quilts en creaties zei

Een mooie fietstocht met een heerlijk toetje dus, wat een mooie warme kleuren voor je nieuwe omslagdoek!
groetjes, Conny

Truus zei

Mooi fietstochtje was dat en prachtig garen heb je gekocht.
Quilt je nog wel?
De zwaluwen zie ik hier de laatste paar dagen niet meer. Is altijd zo gezellig dat gekwetter.
Gezellige avond
groetjes, Truus uit Drenthe

Vickie zei

Oh Carin! The border on your blanket is so very lovely!! Sweet sheep. My what talent you have in crocheting!! I love the new colors Carin.

Rika zei

Wat een mooie deken,
ik ben ook weer aan een nieuwe bezig.

Marilyn zei

The border is so pretty!
You made great progress on the new shawl, so pretty.
I too love the dark sheep.
Would love some of that wool!
Marilyn

jolanda zei

Wat een prachtige rand wordt dat! Zo leuk dat het in de hoek in een puntje loopt.
Fietsen doe ik eigenlijk zelden en dat is toch best jammer. Gisteren ben ik toevallig naar de quiltwinkel in de buurt gefietst wat een half uurtje fietsen is. Bij mij achter de wijk uit fiets je zo de polder in en het zonnetje scheen zodat het gelijk fietsen was. Ik heb er echt van genoten!
Ooievaars vlakbij in het weiland en een heleboel watervogels in de plas. Natuurlijk ook koeien en schapen... In 1 woord geweldig! Ga ik zeker vaker doen! ;-)

jolanda zei

Het zonnetje scheen zodat het HEERLIJK fietsen was moet het zijn natuurlijk hihi

Mary - Lecoeurceltique zei

That is a lovely border on your blanket and I like the new yarn that you bought. Cycle rides are so enjoyable as you see so much more than if you are travelling by car.

jmk zei

You're making such wonderful progress with that blanket. Can't wait to see it in all its glory. My mother had a thing for white sheep with black faces and legs. Where she lived they were Black-Faced Sheep but she always called them "Heideschnucken" after the ones she knew from Germany. That red yarn is *gorgeous*! I'd love a shawl in that - must see if I can get it here. :)

Julie zei

Lovely shawl that is emerging form your hook

GCamden zei

Your blanket is beautiful. You have lovely colors!